INT-F1240 CLUE HARRY POTTER 4
Klasik Gizem oyununun bu versiyonunda Hogwarts'ın sırlarını keşfedin. Yeni oyun özelliklerinin ve hareketli bir Hogwarts oyun tahtasının keyfini çıkarın. Hogwarts'ta kara büyü yapıldı. Ünlü Cadılık ve Büyücülük Okulu'ndan bir öğrenci arkadaşı ortadan kayboldu ve gizemli kaybolmayı çözmek size kalmış. Harry, Ron, Hermione, Ginny, Luna veya Neville olarak oynayın ve kimin yaptığını, hangi büyü veya öğeyi kullandıklarını ve öğrencinin nerede saldırıya uğradığını keşfetmeye çalışın. Baykuşhanede Uyuyan Draco Malfoy muydu? Hogwarts'ta dolaşıp önerilerde bulunun ama dikkatli olun. Tahtadaki tekerlekler aslında gizli geçitleri, gizli merdivenleri ve hatta Karanlık İşareti ortaya çıkarmak için hareket eder. İhtiyacınız olan tüm gerçekleri topladığınızı mı düşünüyorsunuz? Oyunu kazanmak için son suçlamanızı yapmak için Dumbledore'un ofisine gidin. Klasik Clue oyununun bu versiyonu, odadan odaya gidip, kim, ne ve nerede olduğuna dair önerilerde bulunan standart ipucu fikrini birleştirir. Ancak, bu sürüm birkaç yeni fikir ekliyor. Birincisi sürekli değişen tahta. Bir oyuncu, üç zar, iki normal ve bir özel zar rolünü oynar. Özel kalıbın üzerinde Hogwarts'ın dört evi var. Bu, bir oyuncunun kapıları açıp kapatarak, gizli geçiş yolunu değiştirerek, karanlık işareti ortaya çıkararak (ev puanlarının kaybedilmesine neden olarak) veya yardım kartları alarak tahtanın düzenini değiştirmesine izin verir. Ev puanları ikinci bir değişikliktir. Bu versiyonda, tüm oyuncuların ev puanlarını alarak ya bir oyuncu kazanabilir ya da tüm oyuncular kaybedebilir ve karanlık taraf kazanır. Karanlık işaret belirdiğinde ve karanlık desteden bir kart açıldığında ev puanları kaybedilir. Etkilenen oyuncular ya kendilerini karanlık deste kartından koruyan bir yardım kartı göstermeli ya da ayarlanan ev puanlarını kaybetmelidir. Ev puanının sıfıra düşmesi, oyuncunun kaybetmesine ve oyundan çıkmasına neden olur. Diğer iki kart türü oyundaki üçüncü değişikliktir. Öğeler, müttefikler ve büyülerden oluşan yardım kartları vardır. Bunlar, ikinci güverte olan Karanlık Güverte ile savaşmak için kullanılır. Karanlık deste kartları, ya zar atıldığında ya da kapı düzenlerini değiştirerek evin tekerleklerini hareket ettirerek karanlık bir işaret göründüğünde ortaya çıkar. Karanlık işaretli kart belirli konumlardaki oyuncuları etkiler ve bu oyuncular belirtilen yardım kartlarını gösterebilmeli veya ev puanlarını kaybedebilmelidir. Hepsi bir arada fikir, geleneksel ipucu ile aynıdır, ancak ekstra şeyler oyunu yeterince farklı kılar. Clue ve/veya Harry Potter'ı sevenler bu versiyonu beğeneceklerdir.